Två pennor i luften

Igår började Ann Ljungbergs Sommarskolan: Skriv en roman. Tycker att det ska bli mycket roligt att få sätta tänderna i materialet, och kanske få ett användbart långdistanstänk på köpet. Just nu har jag fått sådan smak för de korta spontanskrivarintervallen i Seleckys Daily Writing prompts att jag behöver ruska om mig själv. Jag behöver en karta – och helst ett aha – så att jag hittar tillbaka till min romanbil som jag ställt någonstans på långtidsparkeringen.

Fritt fram att vara kreativ

