Thankyouthankyouthankyou!

Jäklar alltså! Trots att M förbluffar mig varje dag och jag därför borde vara van så har han ändå lyckats häpenpaffa och knäsvaga mig så mycket denna december månad att jag nu är komplett yr och vimmelkantig. För inte nog med att jag i julklapp fick ett ljuvt återseende med min stora favorit Lara Croft – inklusive möjligheten att få köra nig sjukt kul åksjuk på motorcykel och andra äventyrligheter, jag fick nyss även något som från och med nu låter mig ta magiskt bra bilder.

Begriper det knappt. Visserligen visste jag redan att M är den änglalikaste i hela universum, men jag fattar det ändå inte!

Dessutom har M:s superschysta arbetskompis (som också var min superschysta arbetskompis en gång i tiden) haft ett mycket snällt och värdefullt informations- och datafinger med i spelet.

Hoppas att jag någon gång i livet kommer att kunna återgälda all denna generösa godhet.

Simmar just nu omkring i en sorts förstummad glädjefnattgelé. Om det är så här det ska vara så röstar jag JA!

Fritt fram att vara kreativ

