Kan inte låta bli att bry mig

Vill ju så himla gärna att Måns Z ska vinna, men eftersom man inte får rösta på Sweden så har jag tokringt på Belgiens låt. Tror dessvärre att Loïc Nottet blir lite bortglömd där han ligger mitt i smeten, men hans bidrag var definitivt det som fick mig att rysa wow nonstop i tre minuter.

Tillägg: Minsann om inte Måns Z gick och vann! Somliga får verkligen allt när de föds. Röst, utseende, utstrålning. Och därefter skaffar de sig en bra låt och ett bra scenframträdande och sedan är saken klar. Häpp, en sällsynt närvarande artist som får en att tro på hundra procent naturlighet, glädje och charm. Det är bra gjort. Hela evenemanget har varit kantat av sådana teleportera-mig-härifrån-pinsamheter, inklusive de svenska kommentatorerna, att det känns så extra himla roligt och befriande med en till synes superfrisk fläkt mitt i alltihop. Heja Måns!

